Paski, kropki, gałązki i sesja zdjęciowa

Nowa torebka z nowych tkanin, o których pisałam w poprzednim poście :) Zaprojektowana, uszyta i sfotografowana. Nawet udało mi się namówić moją piękną sąsiadkę do pozowania w sesji zdjęciowej i to nie tylko z tą torebką ;)

Jestem bardzo zadowolona zarówno z torebki, jak i ze zdjęć. Już dawno praca nie sprawiła mi tyle przyjemności. Makijaż, fryzura, przebieranki, pozowanie i pstrykanie fotek, to jest to, co „Foremka” lubi najbardziej ;)

Torebka już wkrótce pojawi się w galerii Forma by Forma, a na razie zapraszam do oglądania tutaj na blogu :)

fot. Marlena Forma
modelka: Marta Jesiak

6 myśli na temat “Paski, kropki, gałązki i sesja zdjęciowa

Skomentuj

