RSS

Kolorowy zawrót głowy

10 Sier

Muszę Wam o tym napisać :)))  Jestem po prostu zachwycona! :))) Rozpoczęliśmy współpracę ze sklepem Robin’s Patchwork! :)))

Cieszę się jak nie wiem co, bo po pierwsze nareszcie przekonałam się do szycia torebek z tkanin we wzory i nie żałuję, po drugie te tkaniny tak mnie zainspirowały, że pomysłów wystarczy mi na caaały rok, albo dłużej :) Naprawdę w głowie mi się zakręciło od przepięknych barw i bajecznych wzorów. Weszłam do sklepu i siedziałam w nim kilka ładnych godzin. Nie mogłam zdecydować się, które wybrać. Najchętniej wykupiłabym wszystkie! :))) Jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z zakupów :)))

Trzęsły mi się ręce, gdy otwierałam przesyłkę ;) Tak bardzo byłam podekscytowana :))) To, co ujrzałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Wydawało mi się to niemożliwe, ale tkaniny na żywo są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach – wysokiej jakości, pięknie drukowana, miła w dotyku bawełna patchworkowa. Z resztą sami popatrzcie :)

Uwaga, uwaga! :))) Tadaaaammm!

Z turkusowo-limonkowych uszyłam dla mojej chrześniaczki sukienkę na drugie urodziny. Pochwalę się nią, jak tylko będę miała zdjęcia. Część tkanin – w kropki, pasy i owoce – wykorzystałam do uszycia torebki, którą mam nadzieję jeszcze dziś Wam pokażę  :-)

 

 

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 10 sierpnia 2012 w Moda, Wiadomości

 

Skomentuj

 
