RSS

Butterflies :)

01 Sier

„Krótko żyją motyle, wyleciały na chwilę na wiatr.
Lato pali upałem, a wiatr pachnie jabłkami jak sad…”

To słowa piosenki, którą dawno temu śpiewała Agata Kryszak. Nuciłam ją pod nosem szyjąc torebkę z motylami :) W sam raz na letnie, słoneczne, gorące dni.

Szycie tej torebki, choć baaaardzo pracochłonne, sprawiło mi wielką przyjemność. Zawsze tak jest, gdy szyję coś zupełnie nowego. Nawet, gdy jest to tylko nowa aplikacja :)

Zawieszkę z motylami wykonałam od początku do końca własnoręcznie. Nie jest to haft komputerowy. Zaczęłam od rozrysowania kształtu, a potem techniką aplikacji podszywanej (chyba nigdy się z nią nie rozstanę ;) ) minimetr po minimetrze, na przemian szyjąc i wycinając wzorki dobrnęłam do końca. Nigdy nie przyznam się ile czasu mi to zajęło, bo to aż wstyd :))) Mam zamiar uszyć podobne torebki w czerwieni i błękicie, ale czy zdążę zrobić to tego lata…? :)))

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 1 sierpnia 2012 w Balbina poleca torebki, Minitorebki, Okrągłe

 

5 responses to “Butterflies :)

  1. Marta

    1 sierpnia 2012 at 09:33

    ABSOLUTNIE POWALAJĄCA !!!

     
  2. Iwona Dubińska

    1 sierpnia 2012 at 12:48

    suuuuper! Więcej toreb z motylami! :)

     
  3. Agnieszka M

    8 sierpnia 2012 at 21:29

    Po prostu cudne!

     
  4. Marlena Forma

    13 sierpnia 2012 at 11:10

    Dziękuję dziewczyny! :)))

     
  5. Kaja

    26 września 2012 at 14:46

    Masz niesamowity talent, śliczna torebeczka
    pozdrawiam
    http://www.lwow.lublin.pl

     

Skomentuj

 
