RSS

Świat Rezydencji Wnętrz i Ogrodów o Forma by Forma

24 Czer

Ucieszyłam się jak małe dziecko, które pierwszy raz w życiu spróbowało czekolady :) :) :)

W kwietniu napisała do mnie sympatyczna dziennikarka magazynu Świat Rezydencji Wnętrz i Ogrodów – Pani Anta Gawędzka-Paniczko. Uprzejmie poinformowała mnie, że pisze artykuł na temat autorskich kolekcji torebek i chciałaby napisać również o torebkach Forma by Forma. Otworzyłam szeroko oczy ze zdumienia i oczywiście od razu się zgodziłam :)

Odpowiedziałam na kilka pytań dotyczących kolekcji torebek, materiałów, inspiracji, a już w czerwcowym numerze Świata Rezydencji Wnętrz i Ogrodów w dziale Styl Życia ujrzałam artykuł o wymownym tytule: „Słodki ciężar” :). Treść artykułu oraz to, że znalazłam się w tak doborowym towarzystwie były dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Bardzo dziękuję Pani Aneto :)

 

 

 
10 komentarzy

Opublikował/a w dniu 24 czerwca 2012 w Wiadomości

 

10 responses to “Świat Rezydencji Wnętrz i Ogrodów o Forma by Forma

  1. ania

    24 czerwca 2012 at 09:13

    Serdecznie gratuluję!
    Twoje torebki są niespotykane i prześliczne – to chyba dobrze, że w końcu ktoś je wyciągnie na światło! Bardzo się cieszę i lecę zakupić pisemko!

     
  2. Marlena Forma

    29 czerwca 2012 at 05:52

    Aniu, cieszę sie, że cieszysz się razem ze mną :)) Dziękuję :)

     
  3. eliczma

    29 czerwca 2012 at 07:59

    Ja też gratuluję! Jestem ciągle wierna dwóm Twoim dziełom :)

     
    • Marlena Forma

      13 sierpnia 2012 at 11:19

      A ja jestem z tego powodu szczęśliwa :) Dziękuję Ewuniu! :)

       
  4. Robin

    29 czerwca 2012 at 23:06

    Gratuluję. Twoje torebki są wspaniałe.

     
  5. Marta

    2 lipca 2012 at 10:45

    O jaaaaa…..!!!!!Wielkie gratulacje :)
    Pozdrawiam :)

     
    • Marlena Forma

      13 sierpnia 2012 at 11:21

      Dzięki kochanna! Dawno się nie widziałyśmy ;) Może urządzimy sobie jakieś małe spotkanie przy kawie? :)

       
  6. Marlena Forma

    5 lipca 2012 at 03:20

    Bardzo, bardzo Wam dziękuję :)

     
  7. Agnieszka M

    29 lipca 2012 at 14:48

    O, żyjesz:) Ostatni wpis był świąteczny i zastanawiałam się, co się dzieje.
    Przyznam, że kusi mnie szycie torebek zawodowo. Jednak musiałabym zainwestować w sprzęt, ale najgorsze, że nie mam zdolności plastycznych, a tu trzeba coś ładnego jednak.
    W każdym razie Tobie niezmiennie kibicuję.

     
    • Marlena Forma

      13 sierpnia 2012 at 11:17

      Agnieszko, żyję :))) Nie zawsze jednak czas mi pozwala na zajęcie się wszystkim, czym powinnam. Najbardziej niestety cierpi na tym mój blog. Pocieszam się tym, że nie tylko ja tak mam ;)
      A jeśli chodzi o zawodowe szycie torebek, to nie jest to łatwe zadanie, ale można spróbować :)
      Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie! :)

       

Skomentuj

 
