RSS

Zapraszam do sklepu Forma by Forma :)

09 Sier

Po długim i dogłębnym procesie tentegowania w głowie nareszcie powstał! :D Sklep internetowy Forma by Forma :D


Cieszę się z tego ogromnie :D Wszystko jest w jednym miejscu. Większość torebek trzeba zamawiać z kilkudniowym wyprzedzeniem, ale są również takie, które można kupić od ręki. Najważniejsze jest jednak to, że są one dużo tańsze od tych, które dostępne są w galeriach :)

Bardzo proszę wszystkich o mocne zaciskanie kciuków, a także o opinie na temat sklepu :) i oczywiście serdecznie zapraszam na zakupy :D

 
9 komentarzy

Opublikował/a w dniu 9 sierpnia 2011 w Wiadomości

 

9 responses to “Zapraszam do sklepu Forma by Forma :)

  1. marta-la

    9 sierpnia 2011 at 10:04

    Kciuki ściskane z całych sił !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  2. kasia ino-ino

    9 sierpnia 2011 at 10:40

    byłam… widziałam… kciuki trzymam za przedsięwzięcie :)
    pozdrawiam cieplutko

     
  3. Marlena Forma

    9 sierpnia 2011 at 11:23

    Dziękuję dziewczyny! :D

     
  4. Sylwia i Szycie

    9 sierpnia 2011 at 12:57

    Duzo zadowolonych klientow zycze!!!

     
  5. yfcia

    9 sierpnia 2011 at 23:03

    Kciuki są, sklep piękny :) MUSI być dobrze :)

     
  6. eliczma

    11 sierpnia 2011 at 21:38

    Świetny pomysł! Jestem pewna, że klientek nie zabraknie. Ja od swoich dwóch torebek jestem uzależniona.Tylko po co weszłam do sklepu. Zobaczyłam tam kosmetyczkę pasującą do mojej brązowej torby. Teraz będzie mnie mocno kusić.:)
    Marlenko, czy mogę mieć jedną uwagę techniczną, jako użytkowniczka Twoich dzieł? Nie sprawdza mi się przyczepienie łańcuszka do kluczy do zamka kieszonki. Gdy wyciągam klucze otwiera się kieszonka z dokumentami. Chyba przyszyję sobie małe kółko wewnątrz torebki. Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

     
    • Marlena Forma

      11 sierpnia 2011 at 22:35

      Dziękuję Eliczmo :D
      A uwagi techniczne zawsze są mile widziane, zwłaszcza tak konstruktywne jak Twoja :) Pomyślę nad tym, co napisałaś i coś z tym zrobię :)

       
  7. Beata

    26 sierpnia 2011 at 20:08

    Dzisiaj otrzymałam swoją pierwszą, a na pewno nie ostatnią, torebkę zakupioną w sklepie pani Marleny i jestem zachwycona. Nie tylko torebką Esy- Floresy,która jest oczywiście prześliczna i bardzo starannie wykonana, ale też rewelacyjnym kontaktem z projektantką. Bardzo dziękuję pani Marleno i życzę wielu zadowolonych klientek

     
    • Marlena Forma

      26 sierpnia 2011 at 20:49

      Pani Beato, bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz :) Bardzo się cieszę, że jest Pani zadowolona :)
      Pozdrawiam ciepło i oczywiście serdecznie zapraszam ponownie :) Praca dla takich osób, jak Pani to sama przyjemność :)

       

Skomentuj

 
