Nie wiem, co się stało

To znaczy wiem, ale to chyba nie jest żadnym usprawiedliwieniem. Blog powinno się pisać regularnie, a tymczasem ja najzwyczajniej w świecie robię sobie przerwy, dłuuuuugie przerwy.

Nie rozleniwiłam się. Wręcz przeciwnie, wzięłam się ostro do pracy. Dużo się wokół mnie dzieje, więc gdybym napisała, że nie mam o czym pisać byłoby to po prostu kłamstwem. Pisać mam o czym, ale niestety nie mam na to ostatnio zbyt wiele czasu. Prawda jest taka, że po prostu nie potrafię robić dziesięciu rzeczy na raz. Nie potrafię i już. Podziwiam wszystkich, którzy posiadają taką umiejętność, nie gubią się w nadmiarze obowiązków i spraw do załatwienia. Ja muszę od czasu do czasu z czegoś zrezygnować. Tym razem padło na blog. Mam jednak nadzieję, że mi to wybaczycie.

Już jutro podzielę się z Wami rewelacyjną wiadomością ;)

Buziaki
Marlena

 

Zamieszczone w Bez kategorii

2 myśli na temat “Nie wiem, co się stało

Skomentuj

