RSS

Bransoleta Forma by Forma

28 Lu

Jakiś czas temu, chyba przed świętami ;) , uszyłam na zamówienie bransoletkę z ekozamszu. Właśnie się zastanawiam, czy to dobry pomysł, żeby uszyć ich wiecej – w różnych kolorach i z różnymi aplikacjami. Na zachodzie takie bransoletki są hitem, ale czy u nas to się przyjmie? Nie mam pojecia.

Bransoletka była baaaardzo pracochłonna. Aplikacja maleńka (szerokość bransoletki około 7 cm ;) ), zawijasków całe mnówstwo, więc zanim zacznę szyć takie bransoletki w większych ilościach chcę was zapytać o zdanie – czy w ogóle warto zabierać się za to? Co o tym sądzicie? 

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 28 lutego 2011 w Bez kategorii

 

5 responses to “Bransoleta Forma by Forma

  1. bachud

    28 lutego 2011 at 08:24

    Wow! Co jak co ale chociaż nadgarstki mam chude (choć coś!) i nie wiem jak by to u mnie wyglądało. Ale wygląda pięknie! I nie mam pojęcia jak wydziubałaś tak perfekcyjnie takie maleństwo! Mi się podoba bardzo.

     
  2. marta-la

    28 lutego 2011 at 09:05

    ale cudna !!!

     
  3. yfcia

    28 lutego 2011 at 12:38

    Oczywiście, że możesz uszyć serię próbną ;) ale dlaczego musi być taka pracochłonna? Przecież ta pokazana była kompletem do torby a te następne mogą być zupełnie inne :)))))

     
  4. Marlena Forma

    4 marca 2011 at 01:15

    Dziękuję dziewczyny :) Uszyję kilka na próbę ;)
    Yfcia, u mnie wszystko musi być pracochłonne, bo muszę czuć, że się twórczo wyżyłam ;)

     
  5. Joanna

    3 Maj 2011 at 10:07

    Fantastyczna,dobry pomysl zeby byl to dodatek do torby,platny oczywiscie ekstra

     

Skomentuj

 
