Ulubiona torba Balbiny

Prostokątne torebki Marleny są moimi faworytkami – starannie wykonane, eleganckie, duże, pakowne, z mnóstwem kieszonek na rzeczy potrzebne i „niepotrzebne”. Idealne przynajmniej na wiosnę i jesień, do pracy i do miasta.

Najbardziej podoba mi się ta, której nie zdążyłam wam jeszcze przedstawić. Cóż… asystowanie przy szyciu pochłania mnóstwo czasu ;) , a ten z kolei płynie w zastraszającym tempie i nie na wszystko go wystarcza. Umykają nam po drodze ważne dla nas sprawy, albo zwyczajnie – w nadmiarze obowiązków – o nich zapominamy. Ja na przykład zapomniałam o napisaniu na blogu o moim ulubionym kubraczku. Nadrabiam zaległości :)

 Wzór aplikacji znacie już z torebki okrągłej, jednak wydaje mi się, że na prostokątnej wygląda lepiej, bardziej okazale. To oczywiście moja subiektywna opinia. Ocena efektu końcowego należy, jak zawsze, do was :)

Pozdrawiam :)
Balbina – Torebka Twoich Marzeń

Zamieszczone w Bez kategorii

Skomentuj

