RSS

Esy-Floresy

19 List

Połowa listopada, więc pracy mamy coraz więcej. Zbliża się bowiem gorący przedświąteczny okres. Zewsząd spływają zamówienia na torebki i jesteśmy z Marleną bardzo szczęśliwe z tego powodu, ale niestety „ktoś” musi na tym ucierpieć ;) Najbardziej cierpi z tego powodu nasz blog.

Mimo usilnych starań i chęci nie mamy czasu zająć się nim tak, jakbyśmy tego chciały. Już nawet dostałam od Marleny reprymendę, bo to przecież ja miałam go prowadzić, ale cóż ja biedna mogę zrobić, skoro ciągle muszę coś przymierzać, oglądać i sprawdzać? No dobrze, przyznaję się – to wymówka. Ja to uwielbiam i najchętniej wcale bym nie wychodziła z pracowni, tylko patrzyła, jak powstają moje kubraczki i oglądała się w nich przed lustrem :D Ten, który dziś pokażę, podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich ;)

Przedstawiam następny z serii prostokątnych – kubraczek Esy-Floresy! :D

 Torebka została wystawiona w Galerii ArsNeo . Tam można więcej dowiedzieć się na jej temat :)

Pozdrawiam ciepło :)
Balbina – Torebka Twoich marzeń
balbina.fbyf@gmail.com

 
11 komentarzy

Opublikował/a w dniu 19 listopada 2010 w Balbina poleca torebki, Prostokątne

 

11 responses to “Esy-Floresy

  1. bachud

    19 listopada 2010 at 08:24

    Śliczne esy! Mroczne i eleganckie.
    Swoją droga – o której godzinie Ty wrzucasz posty na bloga? ;)))

     
    • Marlena Forma

      19 listopada 2010 at 15:24

      Dzięki za miłe słowa :) Jeśli chodzi o późne godziny pisania, to przecież nie ja wrzucam posty, tylko Balbina ;) Jej nie potrzebna duża ilość snu ;) :D

       
  2. Anniegmatic

    19 listopada 2010 at 14:59

    Tak jak padłam porażona, wciąż leżę….
    Genialna torba!!!!

     
    • Marlena Forma

      19 listopada 2010 at 15:28

      Anniegmatic wstawaj proszę, bo będę Cię mieć na sumieniu :D Dziękuję Ci za wszystkie słowa uznania – za te tutaj i za te na Facebooku :)

       
  3. MOON art

    26 listopada 2010 at 13:05

    jest pięknaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!! marzenieeeeeeee, szczęka opadła i dalej leży na klawiaturze …..

     
  4. MOON art

    26 listopada 2010 at 13:07

    no i ciągle jej podnieść nie mogę, no coś narobiła :)

     
  5. ania

    26 listopada 2010 at 18:51

    Taaaaaak…..
    Kiedyś taka będzie moja! Obiecuję!!!!!

     
    • Marlena Forma

      28 listopada 2010 at 02:00

      :D To ja obiecuję, że będzie Twoja! Już niedługo! ;)

       
  6. alpio

    3 lutego 2011 at 12:11

    Prześliczna! Elegancka i stylowa, podobnie jak pozostałe prostokątne…..

     

Skomentuj

 
