RSS

Nowość – torebki prostokątne

26 Paźdź

Zapowiadane już jakiś czas temu, nareszcie są! Kubraczki do pracy, które pomieszczą wszystkie niezbędne akcesoria, a co najważniejsze również teczki i zeszyty w formacie A4 :) Są naprawde duże i pojemne, a przy tym bardzo eleganckie. Podoba mi się w nich również to, że mają nóżki, które zabezpieczają dno przed zabrudzeniem. Czułam się w nich jak prawdziwa dama :)

Więcej zdjęć i szczegółowe informacje można znaleźć w galerii ArsNeo tutaj i tutaj

Pozdrawiam ciepło :)
Balbina – Torebka Twoich marzeń

 
7 komentarzy

Opublikował/a w dniu 26 października 2010 w Balbina poleca torebki, Prostokątne, Torebki duże

 

7 responses to “Nowość – torebki prostokątne

  1. Siencja

    26 października 2010 at 22:33

    Rewelacyjne!!!! :) Po prostu cudne. Ta kwiatuszkowa jest taka jak bym wysłała opis na konkurs ;) Tylko podszewkę wole jasna, bo jak jest ciemna to nie wiedzieć czemu kiepsko widzę gdzie co mam. :))
    jestem po prostu zachwycona!

     
  2. jujama

    27 października 2010 at 00:26

    Wspaniałe i dla mnie też takie wymarzone, idealne.

     
  3. Anniegmatic

    27 października 2010 at 00:38

    Wymiękłam kompletnie. Całuję nóżki :).

     
  4. bachud

    27 października 2010 at 13:08

    No, powiem Ci że rewelacja! Wyważona kolorystyka, zdobienia nie przesadzone (jak zwykle z resztą) i super funkcjonalna. Ideał!

     
  5. yfcia

    3 listopada 2010 at 07:40

    Piękne! Ja się zakochałam od pierwszego wejrzenia w tej z kwiatkami i co? I od razu się sprzedała! To teraz wyczaruj taką z liśćmi a potem zimową z płatkami śniegu :) Ty lubisz taką dłubaninę :)

     
  6. Marlena Forma

    3 listopada 2010 at 10:57

    Jeśli to są Wasze wymarzone torebki, to ja się bardzo z tego cieszę! :))) Chciałabym szyć tylko takie :) Nie spełnię oczekiwań wszyskich ludzi, bo to po prostu niemożliwe, ale nawet garstka dziewczyn, które lubią moje torbiszony jest powodem do szczęścia :) Dziękuję! :)

    Yfcia, rzeczywiście jest w tym jakaś prawidłowość :D Może byś się tak zakochała jeszcze w innych kubraczkach Balbiny co? ;) I masz rację :) Jeśli się nie narobię i nie nadłubię, to nie czuję się usatysfakcjonowana efektem końcowym ;)

     
  7. ania

    8 listopada 2010 at 16:10

    Ale wspaniałe cacuszko!!!
    To jest moja wyczekana, wytęskniona….

     

Skomentuj

 
