Konkurs Balbiny – opisz wymarzoną torebkę!

Wyobraź sobie, że leżę na Twoim fotelu. Ja, Balbina – Torebka Twoich Marzeń :) Wyobraź sobie, że uszyto mnie tylko i wyłącznie dla Ciebie i spełniam wszystkie Twoje oczekiwania :) Teraz usiądź przy komputerze i opisz to, co zobaczyłaś oczami wyobraźni. Napisz po prostu jak wyglądam. Czy jestem duża, czy mała? Jaką mam karnację? ;) Z jakiego materiału zostałam wykonana? Czy jestem torebką wieczorową, którą nosisz na specjalne okazje, czy torebką dzienną, którą nosisz do pracy, do szkoły, albo na uczelnię? Jakie mam na sobie ozdoby? Nie zapomnij napisać jak wygląda moje wnętrze – co mam w sobie zmieścić, ile mam mieć kieszonek i oczywiście za co lubisz mnie najbardziej ;) Tylko nie opisuj proszę torebki, którą gdzieś już widziałaś, wymyśl własną :)

Napisz wszystko, co przyszło Ci do głowy i prześlij do mnie tekst na adres balbina.fbyf@gmail.com Pamiętaj o tym, by opis nie zajął Ci więcej niż jedną stronę A4.

Konkurs trwa od dzisiaj, czyli od 1 października 2010 roku do 15 października 2010 roku do godziny 23.59. Wynik konkursu ogłoszę najpóźniej 20 października. Opis, który zwycięży opublikuję na blogu :)

Najważniejszą informację zostawiłam na koniec :) Nagrodą w konkursie będzie… jeden z moich kubraczków. Oto on – miniokrąglak : )

Więcej informacji na temat torebki znajdziesz w tym wpisie  https://formabyforma.wordpress.com/2010/03/27/miniokraglak/

Oczywiście barwy będziesz mogła sobie wybrać :) Do wyboru są kolory: niebieski, błękitny, zielony, pistacjowy, seledynowy żółty, pomarańczowy, czerwony, rudy, brązowy, beżowy, ecru, czarny, szary, popielaty, fioletowo-bordowy i ciemny brudny róż. Szczegóły omówię ze zwycięzcą po ogłoszeniu wyników :)

Zapraszam serdecznie! :)
Balbina – Torebka Twoich Marzeń

7 myśli na temat “Konkurs Balbiny – opisz wymarzoną torebkę!

  1. Ho! Ho! Ale konkurs :) Tylko jak Balbisia odda swoją sukieneczkę na nagrodę to goła zostanie ;) i Marlena będzie musiała szybciutko szyć następną :)))
    Życzę wszystkim powodzenia i … do pisania!!!!

  2. Słuchajcie! Właśnie sprawdziłam pocztę. Są już pierwsze zgłoszenia do konkursu :) Bardzo się cieszę :))) Cieszę się tym bardziej, że są to przemiłe opowiadania :) Naprawdę się wzruszyłam :) Dziękuję!

Skomentuj

