Od dziś blog prowadzi Balbina – Torebka Twoich Marzeń! :)

Dyskutowałyśmy z Marleną na ten temat baaaaardzo długo. Musiałam wytoczyć ciężką artylerię argumentów, żeby ją do tego pomysłu przekonać ;) Marlena mówiła, że to dziwny pomysł, że pewnie nikt nie będzie wiedział o co chodzi, zwłaszcza, gdy pierwszy raz odwiedzi ten blog. I kto w ogóle będzie chciał dyskutować z torebką?! Ale w końcu się jednak udało! :) Odetchnęłam z ulgą :) Od dziś blog będę prowadzić ja, Balbina – Torebka Twoich Marzeń :)

Pewnie zastanawiasz się skąd ten pomysł i po co to wszystko?  ;)  Już wyjaśniam :) Stwierdziłam, że po pierwsze, Marlena będzie miała o wiele wiecej czasu dla rodziny. Po drugie, nie będzie musiała ciągle zastanawiać się o czym pisać, bo będę to robić ja.  Po trzecie, będzie szyć dla mnie o wiele więcej kubraczków! :D Przede wszystkim jednak blog nie będzie już taki nudny! Czyż nie mam racji? ;)

Tak, tak Marlenko przeczytałam treść bloga od A do Z i powiem Ci, że już przy 5 poście zaczęłam ziewać, a przy siódmym uchwytami uderzyłam o klawiaturę laptopa. Co za okropne nudziarstwo! Ja Cię bardzo przepraszam, ale jak Ty możesz tak zanudzać swoje Czytelniczki?! To się w uchwytach nie mieści! Oj, widzę, że duuuużo pracy przede mną ;)

Zmian rzeczywiście będzie wiele. Będę je wprowadzać stopniowo, żeby się w tym wszystkim nie pogubić, nie dać plamy i nie najeść się wstydu ;) Muszę napisać kilka słów o sobie, wybrać odpowiedni kubraczek i iść do fotografa, żeby mi zrobił jakieś fajne, reprezentacyjne zdjęcie ;) Chcę też zmienić kategorie, wymyślić tematy następnych wpisów i zrobić jeszcze wiele innych rzeczy. Oczywiście liczę tu na Wasze wsparcie  i pomysły! :) Wszelkie sugestie będą bardzo mile widziane :) Możecie do mnie pisać o każdej porze dnia i nocy na adres balbina.fbyf@gmail.com Na pewno bardzo się polubimy :)

I jeszcze jedna sprawa. Na powitanie przygotowałam dla wszystkich Czytelniczek konkurs :) O szczegółach dowiecie się już jutro. Zapraszam Was serdecznie do wzięcia w nim udziału. Naprawdę będzie warto! :)

Pozdrawiam ciepło :)
Balbina – Torebka Twoich Marzeń

3 myśli na temat “Od dziś blog prowadzi Balbina – Torebka Twoich Marzeń! :)

  1. Kochana Balbinko! Trzymam za Ciebie kciuki i … uchwyty!
    Niech Cię Marlenka nie szarga zbytnio po zatłoczonych autobusach i w żadnym wypadku nie stawia na podłodze! Wiem, że tego nie lubisz!!!!!

    Z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne spostrzeżenia z wysokości… jakiej????

  2. Dziękuję!!!! Jesteście kochane! :)
    Oj, rzeczywiście nie znoszę, gdy ktoś mnie zostawia na podłodze :) Z tego poziomu nic nie widać! Na szczęście Marlena nie należy do tych osób ;)

Skomentuj

