RSS

Brąz na każdą okazję

04 Sier

Brąz ostatnio wypadł z obiegu. Nie pojawiał się przez kilka ostatnich sezonów, a jeśli nawet, to było go naprawdę niewiele. Królowała czerń, kolor musztardowy, szarości, morskie zielenie, fiolety, kolor fuksji. I ja, która byłam zwolenniczką tego koloru przez kilka ładnych lat, uległam trendom i prawie się go wyparłam. Tak to już jest, że chociaż byśmy bardzo tego nie chciały, to oglądając kolorowe czasopisma, reklamy,  ludzi na ulicach nasze upodobania zmieniają się i to w bardzo dużym stopniu.

Przeglądając kolekcje projektantów na sezon jesień-zima 2010/2011, bo przecież już jest sierpień ;), natrafiłam na pokaz Salvatore Ferragamo.

Stwierdzam, że mój sentyment do brązu jednak całkiem nie wygasł. Czerni prawdopodobnie już nie porzucę, ale dzięki tej kolekcji znów nabrałam ochoty na coś w kolorze czekoladowym i na pewno nie będzie to tylko torebka :)

 

 
2 komentarze

Opublikował/a w dniu 4 sierpnia 2010 w Moda

 

2 responses to “Brąz na każdą okazję

  1. Aga

    27 sierpnia 2010 at 21:01

    Kiedyś często podczytywałam Twoją stronę o modzie i sylwetkach (ciągle nie wiem, czy jestem Olą). Cieszę się, że znowu Cię widzę w necie, ale szkoda mi, że same torebki (choć są super).
    pozdrawiam

     
    • Marlena Forma

      30 sierpnia 2010 at 16:10

      Aga, nawet nie wiesz jak się cieszę! :) Nigdy bym się nie spodziewała, że ktoś będzie jeszcze pamiętał mój stary blog :)
      Przyznam, że też mi go trochę szkoda. Niestety, za dużo czasu i pieniędzy pochłaniał i musiałam go usunąć. Poza tym, choć bardzo chciałam, to od pewnego momentu już nie dawałam rady odpisywać na maile czytelniczek. Musiałam wybrać – albo szycie, albo stylizacja i jak widać wybrałam to pierwsze. Być może wrócę jeszcze do tego tematu, ale teraz już wiem na pewno, że nie będę mogła udzielać porad tak, jak wtedy :)
      Pozdrawiam Cię ciepło :)
      Marlena

       

Skomentuj

 
