RSS

Pomaluj swój świat! – minikolekcja torebek

15 Lip

Kolory mają niesamowity wpływ na nasze samopoczucie. Zastanawiałam się niedawno nad znaczeniem poszczególnych barw, nad tym dlaczego ubieram się przeważnie na ciemno, w pracowni trzy ściany mam pomalowane na beżowo, a jedna to kompozycja składająca się z czerwieni, pomarańczu i fioletu… Doszłam do wniosku, że podświadomie wybieramy te kolory, w których otoczeniu czujemy się najlepiej. Kolorami możemy pobudzać nasz organizm do działania, albo wręcz odwrotnie, wyciszać go, jeśli nadmiar energii nam przeszkadza.

W ten oto sposób wpadł mi do głowy pomysł na stworzenie mini kolekcji okrągłych torebek poprawiających nastrój. Ja wiem, że torebka już sama z siebie potrafi poprawić kobiecie humor ;), ale jeśli dodatkowo uszyta jest z materiałów w fantastycznych kolorach, to efekt mamy murowany! :)

Szyłam już kolorowe okrąglaki, więc ta kolekcja nie jest pewnie dla nikogo żadnym zaskoczeniem :) . Torebki te różnią się jednak od swoich poprzedniczek. Nadałam im nieco sportowego charakteru – dodałam metalowe elementy, uwidoczniłam zamki i suwaki, ale przede wszystkim część torebek wyposażyłam w długie regulowane paski i teraz w zależności od potrzeb można je nosić prosto, na skos, albo w ręku. 

Wszystkie torebki z tej kolekcji są w kolorach podstawowych (czerwony, żółty i niebieski) i pochodnych (pomarańczowy, zielony, fioletowy). Każda z nich niesie ze sobą inne przesłanie – czerwona dodaje energii, żółta poprawia humor, niebieska pobudza wyobraźnię, pomarańczowa dodaje optymizmu, zielona uspokaja, fioletowa… dopiero powstanie :)

Wszystkie torebki i ich szczegółowy opis umieściłam w galerii ArsNeo. Serdecznie zapraszam :)

 
12 komentarzy

Opublikował/a w dniu 15 lipca 2010 w Balbina poleca torebki, Okrągłe

 

Tagi: , , , , , ,

12 responses to “Pomaluj swój świat! – minikolekcja torebek

  1. ania

    15 lipca 2010 at 15:58

    Ale cudowności!!!
    Faktycznie – wszystkie kolory tęczy!!!
    Torebki są przecudowne! Przeurocze!!!

     
  2. yfcia

    15 lipca 2010 at 16:05

    Te mi się podobają bardziej niż poprzednie, ale właśnie ze względu na bardziej „sportowy” charakter. Dlatego też moją faworytką jest nie bardziej pracochłonna torba z aplikacją kwiatową a te z kropkami :) No cóż – ja nie jestem osobą w kwiatkach i falbankach… Fajnie że każdy coś dla siebie może tu znaleźć :)

     
  3. makneta

    15 lipca 2010 at 19:18

    Przepiękne torebki, szczególnie zielone mi się podobają.

     
  4. marta-la

    18 lipca 2010 at 16:16

    Są GENIALNE !!! I super miałam pomysł z okrąglakiem na jednym pasu ;P
    A zielona będzie moja tralalala :))) Już ją kocham :D
    Buziaki

     
    • Marlena Forma

      18 lipca 2010 at 16:46

      Dziękuję dziewczyny! :)
      Marta-la dzięki za wszystko! :D

       
  5. marta-la

    18 lipca 2010 at 22:12

    Kochana to ja mam ochotę nosić Cię na rękach :)))
    I podbijaj świat z takimi cudami a przynajmniej ETSY !!!!!!!!!!!!

     
  6. bachud

    25 sierpnia 2010 at 08:11

    Kurcze, każda z nich jest śliczna ale pokazane wszystkie obok siebie dopiero dają super efekt!

     
  7. Marlena Forma

    26 sierpnia 2010 at 18:42

    Dzięki Bachud! :)

     
  8. nieszkala

    30 września 2010 at 22:16

    Mam dwie :) są super !!!

     
  9. Balbina

    1 października 2010 at 09:59

    Masz aż dwa moje kubraczki? Super! Dziękuję!!! :)

     
  10. Shirkus

    11 czerwca 2011 at 22:47

    Śliczne torebki. :)

     

Skomentuj

 
