RSS

Torebki plażowe

06 Lip

Zaczął się okres urlopowy, postanowiłam więc zabrać się za torebki miejsko-plażowe. Na razie uszyłam trzy, ale jeśli tylko czas na to pozwoli będzie ich więcej :) Przydałby mi się sztab pomocników ;)

 

Torby są olbrzymie, co zresztą widać na zdjęciach :) Bez problemu mieszczą w sobie wszystkie niezbędne akcesoria plażowe. Osobiście to sprawdziłam ;) Zmieścił się ręcznik, woda mineralna, olejek do opalania, książka, czasopismo, strój kąpielowy, okulary przeciwsłoneczne, portfel, klucze i mała kosmetyczka :)

 Wszystkie torby zapinane są na zmek błyskawiczny. Każda wykonana jest z grubego materiału, który dodatkowo podklejony został płótnem. Pomiędzy podszewkę i warstwę wierzchnią wszyłam piankę i folię, które  pozwalają na dłuższe utrzymanie temperatury zimnych napojów. Dna wzmocniłam twardym tworzywem. Wewnątrz toreb znajdują się kieszonki: dwudzielna na telefon komórkowy i drobiazgi, oraz zapinana na zamek kieszonka na portfel. Każda z torebek wyposażona jest w „smycz” na klucze.

 

2 responses to “Torebki plażowe

  1. yfcia

    6 lipca 2010 at 07:57

    Za oknem gorąco i Marlena już myślami na plażę powędrowała :))) Świetne torby, perfekcyjnie wykonane i z bogatym wyposażeniem :) Jeszcze trzeba dokładać alarm gratis, żeby ktoś takiego cuda nie podwędził nam podczas opalania ;)

     
    • Marlena Forma

      6 lipca 2010 at 11:21

      Bo ja tylko myślami w tym roku mogę być na plaży ;) W tamtym roku byliśmy nad morzem, więc w tym przyjdzie mi jechać w góry. A ja tak lubię morze… Mogłabym tam zamieszkać :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

       

Skomentuj

 
