Mały blogowy urlop :)

W tym miesiącu zrobiłam sobie przerwę w pisaniu na blogu, taki mały blogowy urlop. Nie był zaplanowany, więc Was nie uprzedzałam. Tak po prostu wyszło. Poświęciłam czas pracy, rodzinie i obowiązkom domowym. Zrobiłam porządek w pracowni. Częściowo udało mi się doprowadzić do ładu ogród za domem, z czego bardzo się cieszę. Muszę przyznać, że był zaniedbany.  Nikt nie miał czasu się nim zająć. Na szczęście znów jest ładny i idealnie nadaje się na miejsce popołudniowego relaksu, dotleniania organizmu i kąpieli słonecznych ;) 

Uporaliśmy się też z bałaganem po remoncie kuchni. Został jeszcze remont na górze, więc porządek jest tylko chwilowy ;). Było trochę wyjazdów tu i ówdzie, kilka rodzinnych i towarzyskich spotkań, dużo  pracy w pracy i tak, niespodziewanie, minął mi czerwiec. A teraz muszę ten czas trochę nadrobić ;) Zacznę już jutro. Pokażę Wam jak zmiana kolorów potrafi zmienić charakter torebki :)

Zamieszczone w Bez kategorii

Skomentuj

