Torebka kwadratowa jest gotowa :)

Forma pracowała tydzień nad formą nowej torebki. Drugi tydzień testowała prototyp na własnej skórze i niestety nie dokońca jest zadowolona z efektów swoich działań. Oczekiwania wobec torebki były jasno sprecyzowane, ale coś gdzieś po drodze umknęło jej uwadze.

♣ Po pierwsze. W założeniu torebka miała mieścić format A4. Nawet jej wymiary (32×34) wskazują na to, że tak właśnie powinno się stać. Niestety, pomimo usilnych zmagań z brulionem A4 nie udało się wepchnąć go do środka.

Wniosek. Forma musi dużo więcej uwagi poświęcić formie torebki. Trzeba będzię ją nieco powiększyć i podwyższyć boki.

♣ Po drugie. Dużo czasu forma poświęciła uchwytom. Na początku miały to być uchwyty na małych metalowych kółkach i nie pytajcie mnie skąd wziął się ten dziwny pomysł, bo nie mam pojęcia ;) Na szczęście stanęło na tym, że mocowania uchwytów będą z tej samej materii, co torba. Wizualnie wszystko było ok. Problem pojawił się w trakcie noszenia, ale na szczęście szybko zniknął. Nie wiem jak Ty, ale ja bardzo lubię przytrzymywać dłonią torebkę noszoną na ramieniu. Akurat w tym miejscu, gdzie dłoń obejmuje uchwyty, jest ich bardzo dużo ;)  Już obmyśliłam plan, jak je zmodyfikować, ale po dwóch dniach noszenia uchwyty się „wyrobiły” i moja dłoń doskonale sobie z nimi radzi.

Wniosek. Forma powinna stworzyć dwie wersje tej samej torebki ;)

Po trzecie. Kształt torebki i aplikacja miały zwracać na siebie uwagę. Ten cel został osiągnięty! A jakie to było przyjemne… ;)

Wniosek. Wygląd zewnętrzny nowej torebki F by F pozostanie niezmieniony :)

 Torebki kwadratowe niedługo będą mieścić format A4, pojawią się  w galeriach i na blogu. Już teraz wybierz odpowiednią dla siebie wersję kolorystyczną i napisz do mnie :)

 

3 myśli na temat “Torebka kwadratowa jest gotowa :)

  1. Jaka sprytna ta … 4MA :) i jak sobie ze wszystkimi problemami poradziła! Torba wyszła super, uchwyty ma bardzo fajne. Jak był sam panel to wyglądała jak cukierek Hall’s, a teraz to prawdziwy kuferek :) . Baaardzo sympatyczny kuferek :)

    1. Dlatego właśnie nie nazwałam jej w ten sposób. Po uszyciu już nie przypomina cukierka :)
      A 4Ma bardzo mi się podoba :D ;) Dzięki za miły komentarz Yfciu :)

Skomentuj

