RSS

Finał konkursu “Zaprojektuj torebkę inspirowaną historią torebek”

06 Maj

Pod koniec marca pisałam Wam, że biorę udział w konkursie “Zaprojektuj torebkę inspirowaną historią torebek”, zorganizowanym przez serwis internetowy sophisti.pl. Dzisiaj dostałam maila, że moja torebka znalazła się w finałowej piętnastce i razem z innymi zostanie przedstawiona podczas Warsaw  Fashion Street! :D

Jestem oszołomiona tą wiadomością! To jeden z najlepszych dni w moim życiu! Cieszę się ogromnie! Gratuluję pozostałym finalistom! I za nas wszystkich mocno trzymam kciuki! :)

Zdjęcia torebek, które zostały zakwalifikowane do finału można obejrzeć na stronie konkursowej

 
4 komentarze

Opublikował/a w dniu 6 Maj 2010 w Balbina poleca torebki, Wiadomości

 

Tagi: , , , , ,

4 responses to “Finał konkursu “Zaprojektuj torebkę inspirowaną historią torebek”

  1. Siencja

    6 Maj 2010 at 18:14

    Wow!!! Cudowna wiadomość!! Gratulacja! :D

     
  2. jujama

    6 Maj 2010 at 23:21

    Wspaniale! Gratulacje, należało ci się. Kciuki zaciskam nadal!

     
  3. yfcia

    7 Maj 2010 at 18:39

    Nie mogło być inaczej – jesteś THE BEST!!! Wierzę będziesz w najlepszej trójce. Nie! Ja nie wierzę, ja to wiem :)

     
  4. Marlena Forma

    7 Maj 2010 at 21:08

    Bardzo, bardzo, baraaaardzo dziękuję za przemiłe słowa i za kciuki :D

     

Skomentuj

 
