Nowy kształt torebek F by F

Bardzo lubię okrągłe torebki. Lubie je szyć i lubię je nosić. Pomyślałam jednak, że już najwyższy czas, aby w pracowni F by F pojawiło coś choć trochę odmiennego. Nie będzie to rewolucja, bo konskonstrukcja nowej torebki pozostanie taka sama, zmieni się  natomiast kształt przodu. Przewrotu nie ma, bo choć nie wszyscy muszą gustować w okrągłych torebkach, to z tego, co wiem większości bardzo odpowiadała sama budowa okrąglaków.

Poniżej przedsmak tego, co już niedługo będzie dostępne w galeriach, w naszej pracowni i tutaj na blogu. Przy okazji wymyśliłam też nowy wzór aplikacji „odwróconej” lub jak kto woli „podszywanej” :) Można go układać na torebce aż na 8 sposobów! :) Jak z pewnością się domyślacie będzie też kilka wariantów kolorystycznych. Jedna z takich torebek na pewno będzie wisieć na moim ramieniu  :) 

Zabieram się do pracy, by jak najszybciej pokazać Wam rezultaty i napisać coś więcej o „kwadratowej” torebce. Właśnie… nie mogę wymyślić dla niej nazwy. Nazwa „kwadratowa” do mało kwadratowej torebki chyba nie bardzo pasuje… :)

6 myśli na temat “Nowy kształt torebek F by F

  1. A ta znowu dała czadu! Przypomniały mi się od razu moje ulubione motywy secesyjne :) A kształt torebki to cukierki typu „Hall’s” :)))) Bossskie! Apetyczne! Mniam, mniam :)

  2. Byłoby miło :) . Sama wiesz, że jestem SPEC od haseł i innych takich więc i wena moja promieniuje na otoczenie :) Powodzenia!

Skomentuj

