Miniokrąglak szaro-czarny

Szary miniokrąglak jest już gotowy. Myślałam jednak, że go nie skończę. Wygięła mi się płytka ściegowa w maszynie. Wszystko przez szycie grubych warstw materiałów ;) Igła zamiast wbijać sie w dziurkę w płytce ściegowej od czasu do czasu uderzała w samą płytkę i tak ją wygięła, że płytka prawie się złamała. A nie jest, to wcale proste, bo płytka w stębnówce przemysłowej, jest całkiem solidnie wykonana.  

Płytkę udało sie na szczęście wyprostować i mogłam szyć. Ze strachu, że znów coś się stanie szyłam jednak bardzo ostrożnie. Trochę się więc grzebałam, ale przyznam, że i tak poszło mi o wiele szybciej, niż szycie pierwszego czerwono-czarnego miniokrąglaka, o którym wspomniałam kilka postów wcześniej ;)

Oprócz koloru, wygląd miniokrąglaka nie różni się niczym od poprzedniego.  Torebka zapinana jest na zamek, posiada cienki pasek ze sztucznej skóry, którego długość można regulować. Ściany i dno torebki usztywnione są pianką. Środek torby wykończony ciemnopopielatą bawełnianą podszewką. Wewnątrz na przedniej ściance kieszonka na telefon komórkowy i mały notes, na tylnej – zapinana na zamek – kieszonka na portfel. Wymiary torebki: średnica 19 cm, szerokość dna 9 cm, długość paska 130 cm.

Pozostaje mi tylko czekać na opinię osoby zamawiającej :) 

4 myśli na temat “Miniokrąglak szaro-czarny

  1. Jest cudowna! Mogę to powiedzieć z całą świadomością, bo dziś otworzyłam przesyłkę. Bardzo staranne wykonanie, funkcjonalne wnętrze (kieszonki, łańcuszek – „smycz” na klucze), wszystko idealne. A do tego ten wygląd! Pięknie dziękuję!

    1. Tylu miłych słów to ja się naprawdę nie spodziewałam :) Bardzo Ci dziękuję Jujamo i ogromnie się cieszę, że torebka Ci się podoba :)

Skomentuj

