RSS

Czekoladowe pastylki

28 Kwi

Na życzenie pewnych przemiłych osób, którym bardzo dziękuję  :) powstały dwa czekoladowe okrąglaki, które prezentuję poniżej.  Pierwszy miał być brązowo-czarny, drugi w kolorze gorzkiej czekolady z mlecznoczekoladową aplikacją.

Na własną odpowiedzialność pozwoliłam sobie zmienić nieznacznie koncepcję. Oczywiście o wszystkim na bieżąco informowałam zainteresowane osoby :) W pierwszej torebce do czarnych dużych liści i tła w kolorze mlecznej czekolady dodałam odrobinę ciemnego brązu dla przełamania kontrastu kolorystycznego. Pomyślałam też, że takie rozwiązanie kolorystyczne będzie praktyczniejsze dla przyszłej właścicielki, ponieważ rozszerzy nieco możliwości komponowania torebki z garderobą.

 W drugiej torebce zmian było więcej. Tym razem nie zostały one podyktowane wyglądem torebki, ale rodzajen materiałów. Ciemnobrązowy delikatny ekozamsz wydał mi się zbyt wiotką tkaniną, by wykorzystać ją na tło do tak dużej aplikacji. Bałam się po prostu, że choć podklejona płótnem będzie się marszczyć i zniweczy cały efekt, dlatego wybrałam sztywniejszy ekozamsz w kolorze mlecznej czekolady. Całość kompozycji rozjaśniłam małymi listkami używając ekozamszu w kolorze rudym.

 

 

  

 

Obydwie torebki są już w rękach swoich właścicielek i na szczęście bardzo im się spodobały :) , a ja ogromnie się z tego cieszę :)

 
4 komentarze

Opublikował/a w dniu 28 kwietnia 2010 w Balbina poleca torebki, Okrągłe

 

Tagi: , , , , ,

4 responses to “Czekoladowe pastylki

  1. yfcia

    28 kwietnia 2010 at 21:13

    Piękne kolory! Mnie również pasowałyby takie torby :)

     
  2. Marlena Forma

    28 kwietnia 2010 at 23:43

    Bardzo dziękuję!
    Z chęcią uszyję je jeszcze raz specjalnie dla Ciebie Yfciu :)

     
  3. makneta

    29 kwietnia 2010 at 10:06

    Ja ze swojej jestem bardzo zadowolona. Jest przepiękna.

     
    • Marlena Forma

      29 kwietnia 2010 at 12:06

      Dzięki za miłe słowa :) Ogromnie się cieszę, że jesteś zadowolona :) Niech okrąglak służy Ci przez długie lata!

       

Skomentuj

 
