RSS

Trzy szare liście

14 Kwi

Wczoraj mieliśmy burzę z piorunami. Na przemian z nieba padał deszcz, śnieg i wielkie kulki gradu. Przez połowę wczorajszego dnia i dzisiejszego ranka byłam odcięta od Internetu. Niestety w dzisiejszych czasach brak dostępu do internetu, dłuższy niż kilka godzin, jest bardzo uciążliwy.

Zmierzam do tego, że wczoraj miałam zamieścić na blogu zdjęcia torebki dla klientki, żeby mogła ją obejrzeć zanim wyślę paczkę. Plan zrealizowałam w połowie – paczkę wysłałam, zdjęć nie. Na szczęście klientka zaakceptowała wcześniej sam przód torebki, dlatego mam wielką nadzieję, że i reszta się spodoba :)

TRZY SZARE LIŚCIE

Torebka uszyta jest z ekozamszu alkantara w kolorze czarnym. Przód torby ozdobiony aplikacją odwróconą w kolorze szarym i popielatym obszytą czarnymi nićmi. Torebka posiada usztywnione pianką ściany i dno. Zapinana jest na zamek. Całość stębnowana mocnymi nićmi kaletniczymi. Środek torby wykończony podszewką w kolorze czarnym. Wewnątrz na przedniej ściance kieszonka na telefon komórkowy i notes, na tylnej – zapinana na zamek – kieszonka na portfel. Wymiary torebki: średnica 31cm, szerokość dna 16,5cm, szerokość uchwytu 5cm, długość uchwytu 62cm.

 
4 komentarze

Opublikował/a w dniu 14 kwietnia 2010 w Balbina poleca torebki, Okrągłe

 

Tagi: , , , , , , ,

4 responses to “Trzy szare liście

  1. Marta

    23 kwietnia 2010 at 16:59

    hahaha cudo to genialne będę posiadać i ja :))))))

     
  2. Marlena Forma

    25 kwietnia 2010 at 19:52

    Z czego i ja się bardzo cieszę :))) Pięknie dziękuję :)

     
  3. Gosia Mire

    2 czerwca 2010 at 08:38

    Sliczna , prawdziwe cudo

     
    • Marlena Forma

      2 czerwca 2010 at 09:16

      Dziękuję :)

       

Skomentuj

 
