RSS

Torebka konkursowa

31 Mar

Serwis internetowy sophisti.pl zorganizował konkurs „Zaprojektuj torebkę inspirowaną historią torebek” . Nie dość, że temat bardzo ciekawy, to w dodatku nie ograniczony konkretnymi ramami historycznymi – można wybrać dowolny okres historii. Postanowiłam wziąć udział w tym konkursie :) 

Zakupiłam odpowiednią książkę o historii torebek i zainspirowana pięknymi motywami floralnymi bogato grawerowanych ramek w torebkach z początku XX wieku uszyłam taką oto torebkę.

 

Wzory z bigli torebek vintage przeniosłam na przód torebki. Oczywiście nie jest to dosłowne zapożyczenie, raczej delikatna inspiracja.  Motywy te, połączyłam w jeden ornament, który wykonałam techniką aplikacji odwróconej. Powstała wklęsłorzeźba na tkaninie. Torebkę dodatkowo ozdobiłam szkłem w ażurowej oprawie. Nowoczesnego charakteru dodają torebce ogromne metalowe uchwyty w kształcie kół. W zależności od potrzeb można je zdemontować i tym sposobem torebkę do ręki przekształcić w kopertówkę. Torebka zapinana jest na zamek i zapięcie magnetyczne. Środek torebki wykończyłam wiskozową podszewką. Wewnątrz, na przedniej ściance umieściłam  kieszonkę na telefon komórkowy, a na tylnej – zapinaną na zamek – kieszonkę na drobiazgi.

Wszystkie projekty, które biorą udział w konkursie możecie obejrzeć pod tym adresem http://sophisti.pl/competitions/competition/zaprojektuj-torebke-inspirowana-historia-torebki/ Jury wybierze z nich 15 projektów, które zostaną przedstawione podczas Warsaw Fashion Street 27 czerwca w Warszawie. Trzymajcie proszę kciuki! :)

 
1 Komentarz

Opublikował/a w dniu 31 marca 2010 w Balbina poleca torebki, Owalne

 

Tagi: , , , , , , , ,

One response to “Torebka konkursowa

  1. yfcia

    31 marca 2010 at 19:19

    Oczywiście, kciuki są! Torba zapiera dech w piersiach :) . Jest bezkonkurencyjna!!!!

     

Skomentuj

 
