Miniokrąglak czarno-czerwony

Dzisiaj wyszedł spod igły okrąglak w wersji mini. Jest wyjątkowy ponieważ jest pierwszym mniniokrąglakiem wykonanym z ekozamszu i pierwszym, którego prawie cały przód ozdobiłam aplikacją podszywaną.

Myślałam, że szycie takiego maleństwa zajmie mi niewiele czasu, bo przecież już szyłam podobne. Pomyliłam się ;) Zazwyczaj dość łatwy w obróbce ekozamsz najwyraźniej się zbuntował. Na szczęście udało mi się go w końcu okiełznać :) Poniżej rezultat mojej wielogodzinnej pracy :)

 

Torebkę można nosić na ramieniu, na krzyż lub w ręku  – posiada cienki pasek ze sztucznej skóry, którego długość można regulować. Ściany i dno torebki usztywnione są pianką. Torebka zapinana jest na zamek. Całość stębnowana mocnymi nićmi kaletniczymi. Środek torby wykończony czarną podszewką. Wewnątrz na przedniej ściance kieszonka na telefon komórkowy i mały notes, na tylnej – zapinana na zamek – kieszonka na portfel. Wymiary torebki: średnica 19 cm, szerokość dna 9 cm, długość paska 130 cm.

Przyznam, że jestem zadowolona z efektu, ale pełnię szczęścia osiągnę, kiedy dowiem się, że moja klientka również jest zadowolona :) Z niecierpliwością czekam na jej opinię. Trzymajcie proszę kciuki! :)

5 myśli na temat “Miniokrąglak czarno-czerwony

Skomentuj

