Tyle słońca w całym mieście…

Kilka dni temu kupiłam płytę z największymi przebojami Anny Jantar. Taką starą, winylową, cudownie trzeszczącą… Przypomina mi najpiękniejsze lata mojego dzieciństwa. Słuchałam jej często, bo uwielbiała ją moja mama. Teraz uwielbiam ją ja.

Pierwszy utwór na pierwszej stronie tej płyty to właśnie niezapomniana piosenka „Tyle słońca w całym mieście”. Dzięki tej piosence powstały torebki w najbardziej słonecznym zestawie barw jaki kiedykolwiek zastosowałam :)

Niech rozświetlą nasze szare ulice! :)

3 myśli na temat “Tyle słońca w całym mieście…

  1. Uwielbiam te piosenki….
    I również kojarzą mi się z dzieciństwem… Ech… te lata szalone…
    Torebki prześliczne! Słoneczne!!!!

    1. Też miałam nadzieję, że tak właśnie będzie. Niestety, za moim oknem z wielkim uporem ktoś rozdziera puchowe poduszki ;)

Skomentuj

