RSS

Forma by Forma i Galeria ArsNeo

05 Mar

Trudno mi opisać, jakie było moje zdziwienie, kiedy wśród wielu wiadomości mailowych znalazłam tę jedną, na którą czekałam od tak dawna. Wiadomość brzmiała tak:

Witaj Marleno,

Poszukujemy zdolnych i kreatywnych :) i Twoje torebki pasują do naszego asortymentu. Chętnie zaprosimy Cię do grona Twórców z nami współpracujeących :)

Ucieszyłam się jak małe dziecko :) To było chyba czwarte zgłoszenie wysłane do Galerii ArsNeo. Naprawdę nie spodziewałam się pozytywnej odpowiedzi. Zgłoszenie wysłałam, ponieważ postanowiłam sobie kiedyś, że nie odpuszczę. Będę wysyłać doputy dopóki nas przyjmą. Opłaciło się być wytrwałym ;)

Powiem szczerze, że gdybym odpowiedź pozytywną otrzymała za pierwszym razem, moja ekscytacja tym faktem nie byłaby prawdopodobnie tak wielka :) Może to nie zabrzmi zbyt skromnie, ale teraz mam przynajmniej świadomość tego, że jednak nie znalazłam się tam przypadkiem ;)  i skaczę z radości i pękam z dumy, ponieważ na stronie galerii znalazłam taką oto notkę: 

Jakość wyrobów to nasz priorytet. Dbamy więc o to, żeby prace wystawiane w ArsNeo były wykonane z dbałością o każdy szczegół. Dlatego do grona Twórców przyjmujemy tylko sprawdzone, znane z jakości swoich wyrobów osoby. W ten sposób masz pewność, że przedmioty wystawiane w ArsNeo są piękne, oryginalne i wykonane z dbałością o każdy szczegół.

Przygodę z ArsNeo zaczęłam oczywiście od okrąglaków. Na razie tylko trzech, ale wkrótce pojawi się ich więcej. Tym razem postawiłam na najbardziej energetyzujące barwy. Po tak wyczerpującej i długiej zimie porcja świeżej energii przyda się każdej z nas :)

Szczegółowy opis torebek i większa ilość zdjęć dostępne są na stronie galerii. Serdecznie zapraszam! :)

 
 

Skomentuj

 
