RSS

Jeśli interesujesz się szyciem torebek…

28 Lu

… nie znajdziesz do nauki lepszego miejsca w sieci niż forum „Szyjemy po godzinach” . Swoją przygodę z szyciem torebek też tam zaczynałam :) To miejsce aż kipi od wiadomości. Nauczysz się jak wszywać zamki, jak mocować zapięcia magnetyczne, jak wszyć podszewkę, jak haftować, robić aplikacje, szyć patchworki i pikować. Dowiesz się jaką wybrać maszynę, gdzie najlepiej ją kupić, jakich stopek, igieł i nici używać. Poznasz internetowe sklepy, w których sprzedają bajecznie kolorowe tkaniny. Będziesz wiedzieć, gdzie najlepiej sprzedawać tworzone przez siebie rzeczy, jakich błędów unikać i wiele, wiele innych niezbędnych wiadomości.

Najważniejsze jest jednak to, że poznasz przesympatyczne dziewczyny, które odpowiedzą na każde Twoje pytanie, nawet to, które wydaje Ci się bezsensowne ;) Będziesz mogła też poplotkować, pogadać o swoich pasjach, o kuchni, o sprawach domowych i wszystkim, o czym tylko chcesz. Żeby jednak nie było zbyt kolorowo, musisz spełnić kilka warunków ;) – przede wszyskim przedstawić się w odpowiednim wątku, żebyśmy wiedziały jak sympatyczną jesteś osobą, pochwalić się tym, co już udało Ci się stworzyć, żebyśmy mogły docenić Twoje dokonania :) i okazać odrobinę dobrej woli czytając choć kilka postów ;)  żeby nie powtarzać zbyt często pytań, na które odpowiedzi  już są na forum ;)

Uwaga! Osoby, które dopiero zaczynają szyć i z oczywistych względów nie mogą się jeszcze niczym pochwalić też będą bardzo mile widziane :)

Serdecznie zapraszam! :)

 

 Ps. Zaglądam na to forum codziennie. Jeśli chcesz mnie poznać, to szukaj osoby o nicku Malaga :) Do zobaczenia! :)

 
9 komentarzy

Opublikował/a w dniu 28 lutego 2010 w Wiadomości

 

9 responses to “Jeśli interesujesz się szyciem torebek…

  1. yfcia

    1 marca 2010 at 09:07

    Ale reklama :) Ja też zaglądam na ww forum i polecam :)

     
  2. Anniegmatic

    1 marca 2010 at 23:40

    I ja! I ja! ;)
    Pozdrawiam!

     
  3. GosWi

    14 marca 2010 at 21:14

    Miejsce godne polecenia

     
  4. Marta

    23 kwietnia 2010 at 17:02

    Przyznaję się bez bicia że też tam bywam ;))))
    Dzięki kochana za taką reklamę

     
    • Marlena Forma

      29 kwietnia 2010 at 12:07

      Ależ nie ma za co Marta! To forum dało mi tak dużo, że do końca życia będę się czuć zobowiązana :)

       
  5. online

    19 Maj 2010 at 17:07

    bardzo ciekawe, dzieki

     
  6. Model

    14 lipca 2010 at 15:43

    Hej dziewczyny:D szukam osoby ktora uszyla by zaprojektowana przeze mnie torbe… jest to torba sportowa dosc duza…osoby zainteresowane prosze o kontakt pod nr 519163033

     
    • Marlena Forma

      15 lipca 2010 at 06:28

      Witaj :) Najlepiej będzie, jeśli zarejestrujesz się na forum „Szyjemy po godzinach” (link powyżej) i tam zamieścisz swoją propozycję. Na forum na pewno znajdzie się osoba, która uszyje dla Ciebie taką torbę :)

       
  7. MB

    22 października 2012 at 15:56

    witam;) z zawodu jestem szwaczką ale od kilku lat nie praktykuję w tym zawodzie z dowodu zmiany pracy w innym fachu…. chciałabym wrócić do szycia choćby w wolnym czasie… tylko nie zawsze mi się chce lub nie mam czasu albo i pomysłu. szukam stronki,gdzie można zobaczyć jak uszyć coś ciekawego i co mnie by zachęciło do działania… mam nadzieję,że trafiłam dobrze ;)pozdrawiam wszystkie osoby ;D

     

Skomentuj

 
