Miałam się przeprowadzić…

… ale się nie przeprowadzam ;) Chciałam się przenieść na Blogspot. Już nawet stworzyłam nowy blog, wgrałam piękne tło i zamieściłam pierwszy wpis, ale żal mi się zrobiło Waszych wspaniałych komentarzy. Poza tym tutaj mam jednak większe pole do działania. Najbardziej przekonuje mnie to, że mogę tworzyć samodzielne strony i zmieniać godziny moich wypowiedzi, żeby później nikt nie pomyślał, że siedzę jak wariatka do 4-tej nad ranem ;)  Tak więc tu zostaję i tutaj będę Was zamęczać moją twórczością :)

Skomentuj

