Torebka sztandarowa :)

Swoją przygodę z nowym blogiem zaczynam od pokazania Wam mojej torebki sztandarowej. Torebka została uszyta na zamówienie dla pewnej przesympatycznej i baaaaardzo cierpliwej osoby ;) A została torebką sztandarową dlatego, że jej zdjęcia postanowiłam wykorzystać nie tylko w nagłówku bloga, ale też do nowych torebkowych etykiet i jako fotowizytówkę w niektórych galeriach.

A teraz trochę więcej o samym wykonaniu okrąglaka – tak nazywam swoje okrągłe torbiszony ;) . Uszyłam go z czarnego, miłego w dotyku ekozamszu alacantara. Torebka zapinana jest na zamek. W środku wykończona jest czarną, mocną podszewką. Posiada sporą ilość, różnej wielkości kieszonek między innymi na telefon komórkowy, notes, długopis.

Torebkę ozdobiłam aplikacją podszywaną w kolorze fuksji. Bardzo to pracochłonne było, ale się opłaciło, bo torbiszonek bardzo się spodobał :)

Oto fotki. Trochę większe od tych w nagłówku ;)

Przód okrąglaka

zdj.2

zdj.3

zdj.4

zdj.5

13 myśli na temat “Torebka sztandarowa :)

  1. Aniu, to bardzo miłe, co piszesz. Fajnie się czyta taki komentarz od osoby, która w głównej mierze przyczyniła się do tego, że w ogóle zaczęłam szyć torebki, cały czas mnie inspiruje i jest niedoścignionym wzorem :) Pozdrawiam cieplutko!

  2. Dziękuję bardzo :) Ech… szkoda, że mnie się aplikacje nie śnią, zwłaszcza nowe ;)
    Wpadłam na chwilę na Twój blog Mi-ju. Piękne maskotki tworzysz, a dziecięcymi bucikami jestem po prostu zachwycona :) Są śliczne!

  3. Cudowna jak zawsze i kolejna którą chciało by się mieć. Dziewczyny kupujcie, torebki są znakomite (jakość, wykonanie) i z pewnością wyróżniają się na ulicy ;)

Skomentuj

